Politica de acordare a Garantiilor
Suntem conștienți că aveți nevoie de acest tip de dispozitiv pentru a-l folosi doar de un număr limitat de ori și doar într-o anumită perioadă. Garantia nu te ajuta! Este foarte important ca dispozitivul să funcționeze exact atunci când aveți nevoie de el, deoarece este posibil să nu aveți o a doua șansă de a-l folosi.
Pentru că avem multă experiență, știm cât de important este ca produsul să funcționeze atunci când ai nevoie de el. De aceea depunem eforturi mari pentru a vinde numai produse de calitate. În plus, pentru a elimina orice greșeală, înainte de a fi expediat, orice produs este testat de două persoane diferite. In plus, produsele sunt ambalate foarte atent pe toata perioada de transport. Tocmai pentru a limita la maximum situatia in care produsele ar putea fi deteriorate in timpul transportului.
Pasii necesari pentru a trimite un produs la garantie
Pas1 Contacteaza telefonic departamentul nostru de Service si Garantii!
Peste 95% din probleme se pot rezolva telefonic. Daca impreuna cu agentul nostru nu se reuseste rezolvarea problemei, vei primi instructiuni pentru a trimite produsul in unitatea de service autorizata.
Pas2 Descarca Formularul de Trimitere in Unitatea de Service
In acest formular vei gasi toate detaliile necesare pentru a trimite produsul/produsele in unitatea de service autorizata.
Descarca Formularul de Trimitere in Unitatea de Service:
Pas3 Printeaza si completeaza formularul.
Daca nu ai acces la o imprimanta, il poti completa si in format electronic, urmand sa il trimiti la adresa de email disponibila la sectiunea de contact.
Pas4 Fa o copie la toate documentele pe care le ai: factura, chitanta curier, certificat de garantie.
Pas5 Recomandam a se face cateva poze la produsele ce urmeaza sa fie expediate, inainte de a fi impachetate.
Pas6 Impacheteaza cu grja produsele si pune in colet copiile la documente impreuna cu Formular de Trimitere in Unitatea de Service (daca acesta nu a fost trimis pe email).
Pas7 Expediaza produsele prin curier
Pas8 Coletul va ajunge la noi iar un operator se va ocupa de coletul dv – Vei fi contactat. Procesarea se va face mereu doar in ordinea in care coletele ajung: primul venit primul servit!
Legea obliga rezolvarea oricarei probleme in mai putin de 15 zile lucratoare. Insa noi facem tot posibilul sa rezolvam(reparat/inlocuit dupa caz) problemele aparute in 2-3 zile.
Pentru produsele care au depasit perioada de garantie, pasii sunt aceeasi. Pentru produsele care nu sunt achizitionate de pe siteul nostru, oferim contra cost servicii de reparatii, doar in limita timpului disponibil al operatorilor nostri.
Ne străduim să facem toți clienții noștri mulțumiți
Piața de vânzare a acestor tipuri de dispozitive este una foarte selectă și de aceea facem tot ce putem pentru ca oamenii care aleg să cumpere de la noi să fie mulțumiți de alegerea lor. In acest fel, aceste produse vor fi vazute de prieteni si rude, si speram ca un cumparator vechi sa aduca cat mai multi cumparatori noi.
Vom încerca să vă ajutăm să rezolvați problema împreună la telefon prin apel telefonic sau apel video pe whatsapp. Dacă problema nu poate fi rezolvată prin telefon, va trebui să trimiteți produsul înapoi pentru a fi înlocuit cu unul nou.
Cu toate acestea, dacă există o problemă, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să ne contactați(fie telefonic la unul din numerele de telefon disponibile in sectiunea de contact, fie prin completarea formularului din josul acestei pagini) și să ne comunicați problema. Mai mult de 90% dintre probleme sunt rezolvate de unul dintre operatorii noștri, deoarece în majoritatea cazurilor problema nu este un defect, ci o utilizare necorespunzătoare. Încercăm mereu să îmbunătățim ghidul nostru de pornire rapidă și să includem în ele situațiile care apar, pentru o utilizare ușoară a dispozitivelor.
Garanția tuturor produselor, oferită de compania noastră, acoperă o perioadă de minim 1 an de la data achiziției. Toate piesele și/sau funcțiile defecte, rezultate în ciuda utilizării normale de către utilizator, vor fi reparate și/sau înlocuite gratuit în timpul perioadei de garanție.
Cu toate acestea, dacă oricare dintre defecțiuni este cauzată de neatenția utilizatorului, întreținere inadecvată sau dezastru natural, vom oferi servicii de reparații și/sau înlocuire contra cost, indiferent de perioada de garanție.
Când aveți nevoie de servicii de garanție, cumpărătorul trebuie sa trimita produsul cu o descriere detaliată a problemelor intampinate. Detaliile referitoare la adresa de service for fi stabilite la momentul respectiv in functie d enatura/tipul defectului descris. Odată ce reparația sau înlocuirea sau serviciile sunt finalizate, furnizorul va returna produsul cumpărătorului.
Intrebări frecvente
Ce ar trebui să fac dacă constat ca produsul nu mai funcționează?
Toate produsele sunt verificate cu atenție înainte de a fi trimise clienților! Este aproape imposibil să primești un produs defect! Dacă constatati ca produsul nu functioneaza coresunzator, urmați acești pași:
- verificați cu atenție ghidul de pornire rapidă și toate videoclipurile YouTube disponibile pentru produsul dvs. de mai multe ori și asigurați-vă că ați urmat absolut toți pașii,
- contactați-ne telefonic sau completati formularul de Garantie disponibil in partea de jos a acestei pagini si te vom contacta noi in cel mai scurt timp posibil,
- un specialist va încerca să vă ajute prin apel video pe Whatsapp sau Zoom,
- 90% dintre probleme pot fi rezolvate prin apel video. Daca tot nu este posibil, va trebui sa ne trimiteti produsul in service. Detaliile le vei stabili cu specialistul nostru,
- recomandam ca inainte de a trimite la garantie coletul, sa se faca si sa se pastreze poze/video in care sa se vada cele semnalate.
Câtă garanție are un produs?
In functie de produs, perioada de garantie poate varia intre 12 luni si 24. In pachet veti gasi certificatul de garantie cu denumirea produsului/produselor comandate si perioada de garantie acordata.
Cine plătește transportul pentru produsele trimise în perioada de garanție?
Daca defectul nu intervine din cauza utilizarii necorespunzatoare a produsului/produselor, plata transportului dus-intors este suportat de Vanzator. Pentru modificari personalizate ulterioare, cumparatorul va achita plata transportului dus intors.
Ce tip de defecte nu sunt acoperite de garantie?
Urmatoarele tipuri de defecte nu intra in garantie:
- fire rupte sau smulse de la produs
- orice urma de lovituri/socuri mecanice/fortare
- urme de contact cu lichide
- urme ce indica ca sa umblat in interiorul dispozitivului/dispozitivelor
- desprinderea nasturelui de corpul camerei video
Mai poate fi trimis un produs în afara perioadei de garanție pentru service?
Dacă produsul nu mai este în perioada de garanție, sau daca defectul survine din cauza utilizarii necorespunzatoare, acesta poate fi trimis la service. În acest caz, plata transportului și costurile pentru repararea produsului sunt plătite de către cumpărător.
Produsele fara accesorii sau ambalajele originale pot fi trimise in garantie?
Chiar daca nu mai ai toate accesoriile sau ambalajele originale, produsul beneficiaza in continuare de garantie daca nu este depasita perioada din certificatul de garantie.
Daca nu mai detin Factura sau certificatul de garantie, produsul mai are garantie?
Atat Certificatul de Garantie cat si Factura Fiscala sunt obligatorii a fi trimise in colet in copie sau original. Lipsa unuia (sau ambelor) dintre cele doua documente, va duce la suportarea costurilor de service a produsului/produselor de catre cumparator, cat si costul transportului dus-intors.
Cât de repede voi primi produsul (produsele) înapoi?
Pentru că folosim doar dispozitive de calitate și dacă utilizatorul citește și urmează pașii din ghidul de utilizare nu va fi necesară trimiterea produsului la service. Cu toate acestea, dacă se întâmplă acest lucru, ne angajăm să rezolvăm problema cât mai repede posibil. Odată ce produsul a ajuns la unitatea noastră de service, coletul vă va fi trimis înapoi în maxim 10 zile lucrătoare.
Vă rugăm să rețineți că aceste 10 zile nu includ timpul în care pachetul este pe drum către noi și înapoi la dvs. Odată rezolvată problema (reparată sau înlocuită), coletul vă va fi trimis înapoi.