1. Informații generale
Fast Bay
- Telefon: (+40) 728.373.596
- Email: office@fastbay.ro
În continuare „Fast Bay” sau „noi”, operează un magazin online la adresa de internet fastbay.ro („website”).Folosirea acestui site atrage după sine acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. De aceea vă recomandam citirea cu atentie a acestora. Ne asumăm dreptul de a modifica aceste prevederi fără alte notificări. Toate comenzile plasate de dvs. via site-ului fastbay.ro, precum și livrările sau serviciile noastre sunt reglementate exclusiv de Termenii și condițiile generale de afaceri stabilite mai jos, aflate în vigoare la data plasării comenzii.
Nu acceptăm niciun termen sau condiții divergente din partea clientului, cu excepția cazului în care a fost convenit în mod specific în scris.
Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea litigiilor în afara instanței (platforma ODR), care poate fi consultată la adresa http://ec.europa.eu/odr. Nu suntem dispuși să inițiem proceduri de soluționare a litigiilor în fața comisiei de arbitraj a consumatorilor.
2. Contracte
Limba disponibilă pentru contracte este română și engleză.
Prezentarea produselor pe website-ul nostru este făcută în categorii de prezentare.
Prin trimiterea formularului de comandă (adăugarea în coș și finalizarea plății), aveți un contract de cumpărare cu noi.
La primirea comenzii dvs. vă vom trimite un e-mail care confirmă primirea comenzii și detaliile comenzii (confirmare a comenzii). Vă rugăm să rețineți că această confirmare nu constituie o declarație de acceptare a cererii dvs. contractuale, ci servește doar ca titlu informativ.
Confirmarea comenzilor efectuate online se face doar telefonic! Clientul are obligatia sa ne furnizeze o adresa de e-mail valida pentru a putea primi confirmarea comenzii. In caz contrar, clientul are la dispozitie posibilitatea de a face comanda telefonic, la unul dintre consultantii nostri.
Un contract de achiziție între dvs. și FastBay va deveni efectiv numai după ce am acceptat cererea, prin expedierea produselor comandate.
FastBay are dreptul de a refuza orice ofertă fără a explica un motiv, mai ales dacă există motive legitime de a suspecta că mărfurile achiziționate prin internet sunt destinate a fi revândute sau folsite in scopuri ilicite!
3. Politica de anulare
Datorită reglementărilor vamale cât și a costurilor de transport, nu putem emite înlocuitori și nici nu acceptăm retururi pentru articolele expediate către adrese din afara României.
Puteți renunța la contractul de cumpărare în termen de 15 zile fără a fi necesar să expuneți motivele, cu condiția ca produsul (produsele) să nu fie produs nereturnabil, să fie folosite.
Pentru dreptul de anulare sau returnare a produselor, trebuie să ne informați la adresa de email office@fastbay.ro, în care să ne explicați motivul.
Puteţi solicita returul de produse pentru următoarele situaţii:
- Produse nefuncţionale sau colete ce prezintă deteriorări:
- Dacă produsul primit este nefuncţional puteţi reclama acest lucru şi solicită returnarea produsului în vederea înlocuirii cu un produs nou,
- Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor,
- Produse ce v-au fost livrate greşit: Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalaţi cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul şi a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur şi transport al produsului corect vor fi suportate de noi,
- Produse defecte în perioada de garanţie:
- Produsele care prezintă defecte în perioada de garanţie vor fi returnate prin curierat rapid, poşta română său personal la sediul nostru din Iaşi.
Orice produs poate fi schimbat, în termen de maxim 15 zile!
- Orice produs poate fi schimbat cu altul:
- dacă produsul nu se potriveşte situaţiei dumneavoastră,
- dacă te-ai răzgândit şi doreşti un alt produs de pe Fastbay.ro.
NOTA!
În oricare dintre aceste situaţii, te rugăm să ne contactezi , pentru a ne comunica decizia ta şi produsele noi pentru care vrei să facem rezervarea în maxim 10 zile de la dată când aţi ridicat produsul . Orice schimb de produs se va face doar în limita stocului disponibil.
Produsul returnat nu trebuie să fie deteriorat sau cu urme de folosire . Produsul trebuie trimis împreună cu toate accesoriile originale şi ambalajele originale nederiorate. Te rugăm să foloseşti un ambalaj cu protecţie pentru expediţie.
Dacă doreşti să schimbi un produs, taxele de expediere către noi sunt suportate de dv. În funcţie de cât de mare este grabă, poţi alege o firmă de curier rapid (cu livrare în 24 h) sau Poşta Română (livrare în 3-7 zile, dar cu taxa mai mică).
ATENŢIE! Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a căror plată de transport nu a fost efectuată de expeditor şi nu primim colete cu ramburs!
Neridicarea coletelor
În cazul în care un client nu ridică coletul comandat din culpa sa, ne rezervăm dreptul de a nu mai trimite acestui client colete cu excepția plății în avans. Nu suntem responsabili pentru situațiile în care coletul se reîntoarce la noi din motiv de adresă greșită sau pentru că destinatarul nu și-a ridicat coletul. Clientului are obligația de a trece adresa corectă în comandă și de a ridica coletul expediat de către compania noastră. Returnarea sumei plătite în avans se poate face la cererea expresă ( și în scris) a clientului , însă clientul va primi suma rămasă după scăderea cheltuielile legate de întoarcerea coletului (acestea fiind suportate de catre noi) și de comisioanele bancare.
Răspunderea pentru expediții este exclusiv a firmei de transport. Noi ne asumăm răspunderea pentru expediții până la preluarea acestora de către firmele de expediție. Orice reclamație cu privire la expediție va fi adusă firmei de expediție.
4. Prețuri, prezentarea produsului, disponibilitate
Prețurile menționate pe website-ul nostru fastbay.ro se aplică la data comenzii.
Produsele oferite pe site-ul fastbay.ro sunt prezentate pe website sub formă de fotografii digitale ale produselor reale. Discrepanțele minore între prezentare și produsele reale nu se califică ca un defect al mărfii comandate.
Dacă ați comandat mai multe articole în același timp, produsele pot fi livrate în momente diferite.
De obicei, majoritatea produselor se află în stoc stoc. Totuși, uneori pot apărea situații cand un anume produs apare disponibil în stoc online, dar nu există fizic în depozit. Clientul este înștiințat despre acest aspect, iar dacă a efectuat plata online cu cardul, contravaloarea acestor produse va fi restituită integral în contul atașat cardului cu care s-a plătit.
5. Cod promoțional
Codurile promoționale au perioade de valabilitate diferite și sunt aplicabile pentru achiziționarea oricărui produs disponibil pe website. Pentru a determina perioada de valabilitate, consultați documentul care conține codul promoției.
Nu sunt permise schimburile sau rambursările codurilor de promovare, care au făcut parte dintr-o promoție de marketing sau pe care le-ați putut primi în numele FatBay.
Decontarea codurilor promoționale nu este permisă în afara termenului standard de returnare menționat în termenii și condițiile noastre.
FastBay își rezervă dreptul de a anula sau bloca codul promoției, dacă se consideră necesar din motive legale. De exemplu, în cazul pierderii sau utilizării incorecte a codului promoției.
Dacă utilizați dreptul legal de returnare, vi se va rambursa doar suma pe care ați plătit-o efectiv, adică excluderea sumei de plată egală cu suma codului promoțional.
Dacă returnați doar unul dintre articolele din comanda dvs., valoarea codului promoției va fi ajustată în consecință și va fi rambursată doar suma relevantă pentru articolul returnat.
6. Depozitarea datelor contractuale
Stocăm datele dvs. de comandă. Veți primi o confirmare a comenzii prin e-mail în care sunt menționate toate detaliile introduse după finalizarea tranzacției, de la comenzi@fastbay.ro. Dacă doriți să imprimați comanda, o puteți face prin imprimarea acestui e-mail de confirmare.
7. Livrare și Plată
LIVRARE
Metoda de livrare a produselor FastBay este prin colet. Produsele se livrează cu una din firmele de curierat rapid în termen de 24-48 de ore de la expedierea comenzii.
NU livrăm cu Poșta Română.
Costul transportului este de 25 lei (TVA inclus) în toată țara.
Pentru comenzi de minim 2000 lei transportul este GRATUIT!
Vă informăm că prețurile produselor pot fi schimbate oricând. Verificati prețul final de vînzare înainte de a achiziționa un produs. Dacă prețurile afișate la unele produse nu sunt actualizate, în momentul comenzii la un astfel de produs, clientul va fi întotdeauna înștiințat înainte de procesarea comenzii în legătură cu prețul care a fost actualizat. Nicio comandă nu este trimisă clientului dacă prețurile afișate nu coincid cu prețurile la zi, fără acordul acestuia.
8. Metode de plată
Fastbay.ro nu solicita plata in avans a produselor. Toate produsele se achita la curier in momentul livrarii.
Livrare cu verificare
Fastbay.ro poate expedia produsele comandate si cu verificare colet. Acest lucru inseamna ca inainte de a plati poti deschide si verifica continutul coletului. Acest serviciu se taxeaza suplimentar de catre firma de curierat si deaceea Fastbay.ro trimite in mod standard fara verificare deoarece transportul este mai ieftin.
ATENTIE: verificare colet nu inseamna ca in momentul livrarii Curierul va sta cu tine sa probezi produsul! Curierul te va lasa doar sa verifici continutul coletului.
9. Întrebări, reclamații
Pentru orice reclamații sau întrebări cu privire la comandă, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți:
e-mail: office@fastbay.ro, telefon: (+40) 728.373.596
10. Informații legale despre website
Recunoașteți că toate materialele de pe website, inclusiv designul, textul, grafica, sunetele, imaginile, software-ul, informațiile publicate și alte fișiere și selectarea și aranjarea acestora (colectiv, „Materiale”), sunt proprietatea FastBay.
În orice caz, o operațiune care implică duplicarea, distribuirea sau reproducerea publică poate fi efectuată numai dacă autorizația revocabilă și netransmisibilă a fost obținută de la noi.
Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru conținuturile online care sunt legate prin utilizarea de referințe încrucișate (link-uri), deoarece situația în cauză nu implică conținut intern.
11. Utilizare necorespunzătoare şi răspunderi
Cumpărătorul este de acord să folosească produsele numai în scopuri legale şi are următoarele obligaţii:
- nu va modifica, copia, transmite, publică, reproduce, crea produse derivate, transfera sau vinde orice fel de informaţie sau servicii obţinute de pe sau prin intermediul Fastbay.ro;
- nu va desfăşura şi nu va permite activitatea de cracking, hacking sau fraudă.
Produsele Fastbay.ro sunt concepute pentru scop educaţional, nu au un caracter oficial şi trebuie utilizate ca atare.
Produsele Fastbay.ro nu se încadrează într-un regim de echipamente speciale (echipamentele militare, de telecomunicaţii speciale sau alte echipamente ce ar putea pune în pericol siguranţa naţională ori individuală).
Este responsabilitatea fiecărui utilizator să se supună legislaţiei în vigoare şi să evite folosirea produselor Fastbay.ro în scopuri ilegale. Prin cumpărarea şi utilizarea dispozitivelor, utilizatorul înţelege şi consimte că le va folosi doar într-o manieră legală şi conform condiţiilor expuse pe acest site. Nu cumpăraţi dacă nu sunteţi deacord cu aceste condiţii!
12. Service şi Garanţie
Toate produsele comercializate de către site-ul nostru beneficiază de condiţii de garanţie conforme legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor. Garanţia minimă 12 luni. Pentru a beneficia de garanţie produsul trebuie să fie însoţit de absolut toate accesoriile şi ambalajele originale primite iniţial.
Se pierde garanţia în următoarele cazuri:
- produsul are urme fizice de lovituri, rupturi, crăpături,
- s-a umblat în interiorul produsului,
- s-au făcut modificări de natură tehnică,
- nerespectarea procedurilor de utilizare din manual.
Totuşi dacă va încadraţi în una sau mai multe situaţii din cele de sus enumerate service-ul nostru va sta la dispoziţie şi vom încerca remedierea problemei în cel mai scurt timp posibil, costurile aferente reparaţiei respectiv a transportului fiind suportate de dv.
Termenul în care noi ne obligăm să rezolvăm problema apărută este de 15 zile lucrătoare. În general dacă nu este cazul trimiterii la producător, timpul este de 3-4 zile cu tot cu durata transportului, cu condiţia să fie trimis printr-o firmă de curierat rapid sau chiar în aceeaşi zi dacă cumpărătorul este din Iaşi.